dinsdag 13 april 2010

Smell's like prologue-spirit


Met een tussenlanding in Warsawa, waar net een hulde werd gebracht nabij de startbaan van de Chopin-luchthaven voor de Poolse president en de 95 andere mensen die enkele dagen terug de dood vonden, ben ik aangekomen in
Odessa, met 14 graden en wisselend bewolkt. Na de gebruikelijke mankepootjes en snuffelaars (lees:hondjes)te hebben afgeschud bereik ik de stad, en hier en daar reeds de geur van steenkool de me vertelt dat ik op goede weg ben. Mijn eerste stop is het nog naar Sovjetunie-ruikende Hotel Pasjaz. Morgen begint de ster echt de blinken/stinken! Naar verluid: Stinkende honden bijten niet...
Morgen Odessa-Basjtanka: de eerste rit in lijn!

1 opmerking:

  1. SUPER!!!
    Ge zijt weer vertrokken!
    Mogen de weergoden u wel gezind zijn.
    Groetjes vanuit het nu o zo verre hansbeke,
    Steffi

    BeantwoordenVerwijderen